Політика
Стало відомо, хто із кропивницьких мажоритарників найбільше витратив на рекламу Фейсбук
Останнім часом шаленою популярністю користується застосування реклами у соціальних мережах, особливо у передвиборчий період. Практично всі кандидати у народні депутати України спрямовують кошти на написання й популяризацію власних агітаційних постів або відеороликів.
Завдяки нещодавно запущено інструменту «Бібліотека реклами» вдалося визначити ТОП-5 мажоритариків кропивницького 99-го округу, які найбільше витрачаються на власне просування через мережу Facebook, зазначає аналітик Павло Лісниченко (медіацентр розслідувань “Прозоро”).
Вказані нижче суми охоплюють період із 1 червня по 12 липня включно. На першому місці з показником 2250$ розташувався представник президенської партії «Слуга народу», генеральний директор ТОВ “Прайм-Тайм” Олександр Дануца зі своєю «оЗЕлененою» сторінкою.
Друге місце, витративши 1643$, впевнено посідає самовисуванець, член політичної партії «Європейська солідарність», депутат Верховної Ради Костянтин Яриніч. Зауважимо, що на офіційному сайті ВР помічником нардепа на громадських засадах й досі вказаний нинішній його конкурент Олександр Дануца.