Політика

Стало відомо, хто із кропивницьких мажоритарників найбільше витратив на рекламу Фейсбук

Останнім часом шаленою популярністю користується застосування реклами у соціальних мережах, особливо у передвиборчий період. Практично всі кандидати у народні депутати України спрямовують кошти на написання й популяризацію власних агітаційних постів або відеороликів. 

Завдяки нещодавно запущено інструменту «Бібліотека реклами» вдалося визначити ТОП-5 мажоритариків кропивницького 99-го округу, які найбільше витрачаються на власне просування через мережу  Facebook, зазначає аналітик Павло Лісниченко (медіацентр розслідувань “Прозоро”).

Вказані нижче суми охоплюють період із 1 червня по 12 липня включно. На першому місці з показником 2250$ розташувався представник президенської партії «Слуга народу», генеральний директор ТОВ “Прайм-Тайм” Олександр Дануца зі своєю «оЗЕлененою» сторінкою.

Друге місце, витративши 1643$, впевнено посідає самовисуванець, член політичної партії «Європейська солідарність», депутат Верховної Ради Костянтин Яриніч. Зауважимо, що на офіційному сайті ВР помічником нардепа на громадських засадах й досі вказаний нинішній його конкурент Олександр Дануца.

Показати більше

Схожі статті

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *