Суспільство

Найбільше звернень до Кропивницької міськради надійшли з питань ЖКГ

Підсумки роботи зі зверненнями громадян у Кропивницькій міській  територіальній громаді стали  головним питанням порядку денного апаратної наради міського голови Андрія Райковича з керівниками виконавчих органів міської ради сьогодні, 17 січня.

Як повідомила начальник відділу по роботі зі зверненнями громадян міської ради Оксана Пономарьова, робота зі зверненнями громадян проводиться згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та розпорядження міського голови “Про організацію роботи виконавчих органів Міської ради міста Кропивницького зі зверненнями громадян”

За її словами, до Кропивницької міської міської ради протягом 2021 року надійшло 13692 звернення. За видами надходження це були пропозиції та зауваження – 98, скарги — 451, заяви і клопотання – 12127, інформаційні запити — 296, електронні звернення – 720. У звітному періоді Кропивницькою міською радою отримано також 160 звернень з органів вищого рівня.

– Важливу роль у посилені довіри до влади відіграє особисте спілкування представників місцевих органів виконавчої влади з громадянами, – наголосила Оксана Пономарьова. – Відповідно до чинного законодавства України, з метою створення належних умов для реалізації громадянам наданого їм права особистого звернення до виконавчих органів місцевого самоврядування, розпорядженням міського голови затверджений графік особистого прийому громадян керівництвом Кропивницької міської ради. Графік прийому громадян розміщений на інформаційних стендах та веб-сторінці Кропивницької міської ради.

Протягом 2021 року на особистих прийомах у керівництва міста розглянуто 271 питання. Основними проблемами, з якими зверталися мешканці міста, переважно стосувалися роботи житлово-комунального господарства, землевпорядкування, якості надання транспортних послуг, поліпшення житлових умов тощо. За результатами розгляду позитивно вирішено – 48 питань, роз’яснено – 189 та відмовлено з наданням вмотивованого роз’яснення у 5 випадках.

– Загалом, за результатами роботи у 2021 році було позитивно вирішено 4418 звернень, – відзначила начальник відділу. – Серед порушених питань на першому місці ті, що відносяться до сфери житлово-комунального господарства (1742), звернення щодо надання матеріальної допомоги громадянам, які опинились в надзвичайних екстремальних ситуаціях, виплата матеріальної допомоги учасникам АТО (ООС), членам сімей загиблих, військовополонених та зниклих безвісти, які брали участь в АТО (ООС) на сході України, малозабезпеченим громадянам, призначення та виплата соціальної допомоги і субсидії (1675), охорони здоров’я (325) та інші (676).

Особлива увага приділяється розгляду повторних звернень: так за 2021 рік надійшло  163 таких звернення.

Колективно частіше зверталися громадяни з питань благоустрою прибудинкових територій, ремонту доріг, відновлення зовнішнього освітлення, роботи транспорту, перевірки відповідності законодавству проведення будівельних робіт, питання пов’язані із землекористуванням. Громадяни були змушені об’єднуватися для вирішення життєво важливих проблем не тільки окремих осіб, а й колективів, груп людей для впливу на органи влади з метою вирішення порушених питань.

Від пільгових категорій надійшло 3402 звернення. Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються учасники війни (20), особи з інвалідністю внаслідок Другої світової війни (4), особи з інвалідністю внаслідок війни (73), учасники бойових дій (976), громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (55), багатодітні сім”ї (113), одинокі матері (123) та інші громадяни, які потребують соціального захисту і підтримки (2038).

У зверненнях, які надійшли до Кропивницької міської ради протягом 2021 року порушено 13981 питання.

За змістом звернень громадян у 2021 році пріоритетне місце займають питання:

  • житлово-комунального господарства — 5320 (з них 1777 питань вирішено, а саме: експлуатація та ремонт житлових будинків, відновлення роботи ліфтів, благоустрій і ремонт доріг та прибудинкових територій, тепло-, водо-, газо-, електропостачання та інше);
  • соціального захисту — 2854 (з них 1675 питань вирішено, а саме: виплата матеріальної допомоги членам сімей військовослужбовців, які загинули в зоні проведення антитерористичної операції на сході України, військовослужбовцям, які брали або беруть участь у проведенні антитерористичної операції на сході України, малозахищеним верствам населення та інше);
  • аграрної політики та земельних відносин – 2507 (з них 120 питань вирішено, а саме: оформлення земельної документації);
  • охорони здоров”я — 861 (з них 325 питань вирішено, а саме: забезпечення лікарськими препаратами надання медичної допомоги, госпіталізація і призначення лікування хворим на коронавірусну інфекцію та інше);
  • транспорту та зв’язку — 764 (з них 30 питань вирішено, а саме: робота міського пасажирського транспорту);
  • житлової політики — 297 (з них 118 питань вирішено, а саме: виділення земельних ділянок, їх приватизація, поліпшення житлових умов, приватизація нерухомого майна та інше);
  • 1378 питань відносяться до сфер освіти, культури, туризму, сім’ї та молоді, архітектури та будівництва, інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації та інших.

– Починаючи з березня 2016 року у Кропивницькій міській раді діє Єдина система електронних петицій, – звернула увагу Оксана Пономарьова. – У 2021 році зареєстровано  54 електронних петицій. Кропивничани підтримали 6 петицій, усі вони  були розглянуті постійними комісіями Кропивницької міської ради. Петиції, які не набрали необхідної кількості голосів, а їх зареєстровано 48, були розглянуті виконавчими органами Кропивницької міської ради як електронні звернення.

Зареєстровані та підтримані електронні петиції  були спрямовані:

  • проти підвищення цін на проїзд, комунальні послуги у Кропивницькому;
  • на забезпечення охорони та огородження недобудов;
  • на виконання  ремонту та відновлення скейт-парку;
  • на недопущення будівництва «Макдональдсу» у Центральному сквері м.Кропивницького, з обранням для нього іншої ділянки;
  • на будівництво «Макдональдсу» у Центральному сквері м.Кропивницького;
  • на зупинення  незаконної роботи кар’єру в с. Соколівське/ м.Кропивницького.

– Усі електронні петиції: і підтримані, в  не підтримані, які надходять до Кропивницької міської ради уважно і ретельно вивчаються та опрацьовуються виконавчими органами міської ради, – підкреслила Оксана Пономарьова.

Протягом 2021 року на  «гарячу лінію» міського голови надійшло 3454 усних звернень, які були опрацьовані відділом по роботі зі зверненнями громадян. Найчастіше кропивничани зверталися про допомогу з ремонту та відновлення дорожнього покриття доріг, у тому числі прибудинкових територій, ремонту покрівель, ліфтів  та  житлових будинків, забезпечення електро-, тепло- та водопостачанням, вжиття заходів щодо безпритульних тварин, кронування та видалення дерев, питань роботи громадського транспорту, пільгового перевезення, питань пов’язанних з ліквідацією стихійної торгівлі, призначення, виплати субсидії тощо.

– Для забезпечення конституційного права громадян на звернення у Кропивницькій міській раді встановлено жорсткий контроль за остаточним вирішенням питань, порушених мешканцями міста у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, – повідомила посадовець. – Відповідно до затвердженого графіку працівниками відділу по роботі зі зверненнями громадян проведено 10 перевірок управлінь та відділів  міської ради. Під час проведення перевірок надавалась консультативна та практично-методична допомога.

За результатами перевірок керівникам виконавчих органів міської ради рекомендовано дотримуватись вимог чинного законодавства під час розгляду звернень громадян.

Показати більше

Схожі статті

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *