Суспільство

У Кропивницькому в “Прозорому офісі” платними є 29 послуг

Про це повідомив директор департаменту надання адміністративних послуг Кропивницької міської ради – координатор діяльності «Прозорого офісу» Олександр Нікітенко на апаратній міського голови під час розгляду питання про причини невиконання планових показників надходження коштів до бюджету Кропивницької міської територіальної громади за підсумками І-го кварталу та вжиті заходи щодо покращення стану справ протягом ІІ-го кварталу 2021 року.

– «Як ви знаєте, «Прозорий офіс» є найбільшим центром адмінпослуг в Кіровоградській області. У роботі Центру задіяно 14 виконавчих органів міської ради і 21 територіальний (місцевий) орган виконавчої влади. В офісі надається 365 послуг адміністративного, реєстраційного, соціального і пенсійного характеру.
Із загального переліку послуг лише 29 послуг є платними. Це послуги реєстрації місця проживання, окремі реєстраційні дії у сфері ФОП та юросіб, реєстрація майнових прав та видача дозвільних документів, видача паспортних документів. Соціальні та пенсійні послуги, а також більшість адміністративних послуг надаються безкоштовно», – сказав Олександр Нікітенко.

За його словами аналіз надходжень до бюджету плати за адміністративні послуги у цьому бюджетному році неможливий без озвучення минулорічних показників. У 2020 році план по надходженнях за надання адміністративних послуг складав 18 млн 547 тис. 550 грн, фактично надійшло 11 млн 755 тис. 913 грн, що склало 63,3% від запланованого. Найбільше було недоотримано «Плати за надання інших адміністративних послуг», а саме – 6 млн 389 тис. 550 грн, а також за реєстрацію ФОП, юросіб – 532 тис 783 грн. Плата надходження за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, а також плата за скорочення термінів у сфері державної реєстрації нерухомості, ФОП і юросіб виконано.

У контексті надходжень «Плати за надання інших адміністративних послуг», хочу наголосити, що по цій статті із 27 платних послуг (2020 рік), безпосередньо «Прозорий офіс» надає тільки 8, при цьому 3 у режимі фронт і бек-офісу; 5 у режимі фронт-офісу.

– Однак, не зважаючи на карантинні заходи, «Прозорий офіс» працював. Ми виробили нові методи співпраці із заявниками і надавали не тільки життєво необхідні а й інші послуги, у тому числі платні. Разом з тим, інші територіальні і виконавчі урядові органи, що надають платні послуги населенню Кропивницького, у 2020 році ввели жорсткі обмежувальні заходи, що не могло негативно відобразитися на кількості наданих платних послуг, і як наслідок надходжень до бюджету територіальної громади Кропивницького.

Підсумовуючи, директор департаменту наголосив, що головною причиною зменшень надходжень до міського бюджету він вбачає карантинні обмеження з березня і до кінця минулого року. Це значно зменшило кількість заявників, які бажали отримати платні послуги.

Показати більше

Схожі статті

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *