Міський портал новин Кропивницького

Міськрада Кропивницького, поки що, відмовила у безготівковій оплаті за проїзд: у чому причина?

204
Міськрада Кропивницького, поки що, відмовила у безготівковій оплаті за проїзд: у чому причина?

Міськрада Кропивницького, поки що, відмовила у безготівковій оплаті за проїзд: у чому причина?

 6-го березня, члени постійної “транспортної” комісії розглядали питання, щодо введення у Кропивницькому безготівкової оплати за проїзд у громадському транспорті.
Нагадуємо, 15-го січня цього року житель Кропивницького створив електронну петицію щодо безготівкової оплати за проїзд, повідомляє кореспондент ТРИБУНИ.
Станом на 6 березня петицію підписали 455 осіб з 450 необхідних, отже необхідна кількість голосів є.
“Питання дійсно є чинним у законодавстві. На сьогодні, спільно з управлінням економіки, було проведено 3 презентації від компанії, яка запроваджує цей квиток, але жодна презентація не змогла показати стабільну роботу цієї системи”, – зазначив начальник управління транспорту та зв’язку Олександр Вергун.
Одна із систем була такою: пасажир, за допомогою смартфону, сканує QR-код і у електронному вигляді йому приходить квиток. Той, хто не має смартфонів, відправляє смс на короткий номер, а у відповідь отримує смс, де вказано що проїзд оплачено.
“Ні в одному населеному пункті ця система не працює. Тому її використання буде недоцільним. Такий квиток було експериментально запроваджено у Львові, система дуже сира. По-перше, на смартфоні із затримкою приходить квиток, а по-друге, квиток приходить, але кошти на підприємство так і не надходять”, – додає Олександр Вергун.
За словами посадовця, у Житомирі та Чернівцях також є система безготівкового розрахунку, але там повний колапс. Саме там, у приватних перевізників, система просто переставала працювати, то зникав зв’язок з банком, то ще якісь проблеми. У зв’язку з цим, продовжується йти готівкова оплата.
“У Києві також запроваджували електронні квитки, але це було лише на одному маршруті і також ця системи не працювала повноцінно. КабМіном була прийнята постанова, яка регламентує порядок оплати проїзду. Цю постанову обіцяють опублікувати незабаром в офіційному віснику КабМіну. Після ознайомлення з нею, можливо, буде щось більш детально розказати і вивчити. Але на сьогодні оплата електронним квитком питання досить сире і не вивчене, працюють лише пілотні проекти. Ми теж працюємо, але конкретики немає”, – зауважив начальник управління транспорту.
Голова “транспортної” комісії Михайло Бєжан підтвердив, що також був на декількох презентаціях системи і вони дійсно не удосконалені:
“Там дуже багато запитань, а відповідей ми не отримали”.
Відомо, що в Олександрії (Кіровоградська область) близько 10 автобусів працюють за системою QR-коду, де є відповідна наліпка на склі. Як повідомив Олександр Вергун, за день таким транспортом користуються до 100 пасажирів, а тому вона не набрала популярності серед пасажирів. Можливо, це пов’язано з тим, що пасажир повинен бути клієнтом Приватбанку і користуватися мобільним додатком Приват 24.
У міськраді запевняють, якби система безготівкової оплати хоча б десь запрацювала якісно та повноцінно, то і Кропивницький зміг би перейняти цей досвід.
Обговоривши це питання, члени комісії не підтримали дану петицію, однак зазначили, що це лише питання часу. Поки над цим питанням будуть детально працювати.
http://tribuna.kr.ua/vlada/miskrada-kropyvnytskoho-poky-shcho-vidmovyla-u-bezhotivkovii-oplati-za-proizd-u-chomu-prychyna.html

Залиште відповідь

Ваша електронна адреса не буде опублікована.

%d блогерам подобається це: